TASUTA TARNE al. 40€ - TARNE 1-3 TÖÖPÄEVA

ÜLD- JA OSTUTINGIMUSED

Viimati uuendatud: 24.10.2025

Lisatud andmekaitsetingimused peale punkt 9.

1. Üldsätted

1.1 Veebipoe Biokink.com (edaspidi Veebipood) omanik on GLEE OÜ (reg.nr.14755771) asukohaga Kesksalu tee 17, Türisalu. Järgnevad üld- ja ostutingimused kehtivad kõikide isikute (edaspidi Klient) ja Veebipoe vaheliste õigussuhete kohta, mis on tekkinud Veebipoest kauba tellimisel.
1.2 Veebipoel on õigus ühepoolselt muuta ja täiendada üld- ja ostutingimusi, avaldades uued üld- ja ostutingimused oma veebileheküljel. Juhul, kui Klient on esitanud tellimuse enne uute üld- ja ostutingimuste jõustumist, kehtivad Kliendile ostu sooritamise hetkel kehtinud üld- ja ostutingimused.
1.3 Veebipoest toodete ostmisele kohalduvad käesoleva lepingu tingimused ja Eesti Vabariigi õigusaktidest tulenevad õigused ja kohustused.

2. Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

2.1 Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu (1,99€) kauba kättetoimetamise eest. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

3. Tellimuse vormistamine

3.1 Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi.
3.2 Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu. Klient valib sobiva maksemeetodi Veebipoe pakutud makse töötlejate (Maksekeskus) või Stripe hulgast. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
3.3 Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

4. Kohaletoimetamine

4.1 Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti
4.2 Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
4.3 Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1-5 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest.
4.4 Kaup toimetatakse kohale Kliendi poolt ostuprotsessis valitud Omniva pakiautomaati.
4.5 Kauba kohale toimetamise tasu (1,99€) lisandub kauba hinnale. 
4.6 Kaup saabub Kliendi valitud Omniva pakiautomaati. Tellitud kauba saabumisest pakiautomaati teavitatakse klienti SMS-i/e-kirja teel. Sõnum sisaldab ukse avamiseks vajalikku uksekoodi. Saadetise hoiuaeg pakiautomaadis on 7 (seitse) kalendripäeva. Juhul, kui saadetist ei võeta hoiuaja jooksul automaadist välja, tagastatakse saadetis Veebipoele.
4.7 Juhul, kui kauba kättesaamisel selgub, et tarnitud kaup on kas vale, defektne või on saanud transpordil vigastada, kohustub klient esimesel võimalusel teavitama Veebipoodi kirjutades aadressile info@biokink.com.
4.8 Veebipood vastutab kliendi soetatud kauba eest kogu transpordi vältel. Kauba Omniva pakiautomaadist kättesaamise hetkel läheb kauba kahjustumise risk üle Kliendile.

5. Taganemisõigus

5.1 Pärast tellimuse kättesaamist on Kliendil õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul
      5.1.1. Taganemisõigus ei kohaldu, kui Kliendiks on juriidiline isik.
5.2.14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
5.3. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
5.4. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus e-posti aadressile grete.leetmaa@biokink.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Taganemise avaldusse palume märkida tellimuse numbri ja tellimuse kättesaamise kuupäeva. Peale taganemise avalduse edastamist edastab Veebipood juhised, kuidas Omniva pakiautomaadiga toode Veebipoele tagastada.
5.5. Kauba tagastamise kulud kannab Klient, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv kaup ei vasta tellitule (nt vale või defektiga kaup).
5.6. Klient peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud Omnivale.
5.7. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel Kliendile viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik Kliendilt lepingu alusel saadud tasud.
5.8. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
5.9. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda Kliendilt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
5.10 Kuna tegemist on hügieenitoodetega (hambaharjad, vatipadjad jne), ei võta Veebipood kaupa 14 päeva jooksul tagasi juhul, kui neid on juba kasutatud. 

6. Pretensiooni esitamise õigus

6.1 Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile grete.leetmaa@biokink.ee või helistada telefonil: +37258088594.
6.2 Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
6.3 Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
6.4 Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 14 päeva jooksul.

7. Makse- ja tarnetingimused

7.1 Tellimuse eest tasutakse väljaspool Veebipoodi turvalises Maksekeskus AS-i maksekeskkonnas pangalingiga või Stripe keskkonnas krediitkaardiga (Visa, Mastercard, Amex). Maksekeskus AS-i keskkonnas on kliendil võimalik tasuda pangalingiga järgnevates pankades: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop, Pocopay. Veebipood ei oma ligipääsu Kliendi krediitkaardi ja pangakonto andmetele.
7.2 Kõik Veebipoes kuvatud tooted on näidatud eurodes.
7.3 Klient tasub tellimuse eest ettemaksuna kogu ostusumma, milles sisaldub nii kauba hind kui ka Omniva pakiautomaadi teenuse kohaletoimetamise tasu.

8. Isikuandmete töötlemine

8.1 Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks.
8.2 Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust või makseteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa või saada maksete vastuvõtmiseks. 
8.3 Kliendi kohta kogutavaid isikuandmeid töödeldakse üksnes Teenuse osutamise, Teenuse osutamise võimaldamise, ning Veebipoe kasutamise võimaldamise eesmärgil, muuhulgas järgnevalt nimetatud eesmärkidel:
8.3.1. veebipoes esitatud tellimuse täitmiseks;
8.3.2. veebipoe kliendi suhete haldamine ning veebiturunduse korraldamiseks (nt uudiskirjade, pakkumiste edastamine).
8.3.3. müügi ja kliendibaasi analüütika koostamine ning uurimine;
8.3.4. veebipoe kasutusmugavuse ja teenuste arendamine.

9. Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile grete.leetmaa@biokink.ee või helistada telefonil: +37258088594 või Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

10. ANDMEKAITSETINGIMUSED

Viimati uuendatud: 24.10.2025

Palun loe käesolevad andmekaitsetingimused hoolega läbi enne, kui asud kasutama Veebipoodi, Veebipoe funktsioone või Teenust. Käesolevad andmekaitsetingimused on Kliendi ja Glee OÜ (edaspidi Veebipood) vahelise Lepingu ning Üld- ja ostutingimuste lahutamatuks osaks.

1. Isikuandmete kogumine ja töötlemine

1.1. Veebipood kogub ja töötleb Kliendi järgnevaid isikuandmeid:

1.1.1. Kliendi ees- ning perekonnanimi;

1.1.2. Kliendi e-posti aadress ja telefoninumber;

1.1.3. Kliendi kauba kohaletoimetamise andmed;

1.1.4. Kliendi ning Veebipoe vaheline infovahetus;

1.1.5  Kliendi IP aadress.

2. Isikuandmete töötlemise eesmärk

2.1. Kliendi kohta kogutavaid isikuandmeid töödeldakse üksnes Teenuse osutamise, Teenuse osutamise võimaldamise ning Veebipoe kasutamise võimaldamise eesmärgil, muuhulgas järgnevalt nimetatud eesmärkidel:

2.1.1. veebipoes esitatud tellimuse täitmiseks;

2.1.2. veebipoe kliendi suhete haldamine ning kliendiga kommunikeerimine;

2.1.3. müügi ja kliendibaasi analüütika koostamine ning uurimine;

2.1.4. veebipoe kasutusmugavuse ja teenuste arendamine;

2.1.5. veebiturunduse korraldamiseks (nt uudiskirjade, pakkumiste edastamine).

3. Isikuandmete töötlemine toimub (õiguslikud alused):

3.1. kliendipoolse ostutehingu täitmiseks;

3.2. juriidilise kohustuse täitmiseks (nt raamatupidamine ja tarbijavaidlused);

3.3. kliendi teavitamiseks uutest ja kliendile huvipakkuvatest kampaaniatest.

4. Klientide isikuandmete vastutav töötleja:

Glee OÜ, registrikood 14755771

Kesksalu tee 17, Türisalu 76706

4.1. Juurdepääs isikuandmetele on veebipoe töötajatel, kes saavad isikuandmetega tutvuda selleks, et lahendada veebipoe kasutamisega seonduvaid küsimusi ning osutada klienditoe teenust. Veebipood ei müü ega rendi isikuandmeid kolmandatele isikutele.

5. Kliendite isikuandmete volitatud töötlejad:

5.1. Logistikateenust pakkuv ettevõte Omniva (Eesti Post AS); maksevahendusteenust pakkuv Maksekeskus AS ja Stripe; uudiskirja saatmise teenusepakkuja Brevo;

5.1.1.Teenuse osutamise tarbeks (veebipoes esitatud tellimuse kohaletoimetamiseks) edastatakse Veebipoe lepingulisele koostööpartnerile Omniva pakiautomaadi pakikaart, millele on märgitud kliendi nimi ja telefoninumber.

5.1.2. Maksete teostamiseks edastatakse vajalikud isikuandmed ühele volitatud makse töötlejale, vastavalt Kliendi makseelistusele: Maksekeskus AS-le või Stripe-le.

5.2.  Andmeid võidakse töötlemiseks edastada väljaspool Euroopa Liitu ja Euroopa Majanduspiirkonda asuvatesse riikidesse kooskõlas EL isikuandmete kaitse üldmääruses (GDPR) sätestatud nõuetega. (Shopify, Brevo).

5.3. Iirimaal registreeritud äriühingule Shopify International Ltd. ja Kanada äriühingule Shopify Inc. veebipoe funktsionaalsuse, infoturbe ja andmemajutuse tagamiseks. Vastavate privaatsustingimustega on võimalik tutvuda siin: https://www.shopify.com/legal/privacy

6. Isikuandmete säilitamine ning kaitse

6.1. Hoiame teie andmeid seni, kuni olete meie klient. See tähendab, et säilitame teie kliendiprofiili seni, kuni annate märku soovist loobuda ning oma andmed kustutada.

6.2. Veebipood rakendab asjakohaseid füüsilisi, organisatsioonilisi ja infotehnilisi turvameetmeid, et tagada klientide isikuandmete käideldavus, terviklikkus ja konfidentsiaalsus. Veebipood ei müü ega rendi isikuandmeid kolmandatele isikutele.

6.3. Volitatud töötlejaid on kohustatud tagama isikuandmete töötlemisel asjakohased kaitsemeetmed.        

6.4. Veebipood võib edastada isikuandmed kolmandale isikule seadusliku kohustuse, näiteks kohtu korralduse täitmiseks või pettuse või muu kuriteo vältimiseks või meie veebipoe või veebipoe klientide õiguste, vara või turvalisuse kaitseks.

7. "Küpsiste" kasutamine

7.1. „Küpsiste“ kasutamine ja kolmandate isikute rakendused
Veebipood kasutab küpsiseid. „Küpsised“ on väikesed infokillud, mis saadetakse teie arvutisse ja salvestuvad kõvakettale, et veebileht teid selle külastamisel ära tunneks. Need koguvad statistilisi andmeid teie veebikäitumise ja veebilehitsemise mustrite kohta, ent ei tuvasta teie isikut. Küpsised saab teie veebilehitseja seadete all ka välja lülitada. Küpsiste väljalülitamise korral ei pruugi teil aga olla võimalik kasutada meie veebilehe kõiki funktsioone.

7.2. Meie veebipoes kasutatakse rakendust Google Analytics. See ei tuvasta konkreetsete kasutajate isikuid ega seosta teie IP-aadressi teiste andmetega. Kasutame Google Analyticsi aruandeid, et veebipoe külastustest ja selle kasutamisest paremini aru saada.

7. 3 Isikuandmete töötlemine toimub Google’i privaatsuspoliitikas kirjeldatud viisil ning eespool nimetatud eesmärkidel. Teie andmete töötlemise keelamiseks Google Analyticsi poolt võite küpsised välja lülitada või nende kasutamisest keelduda, lülitada välja JavaScripti või kasutada Google’i süsteemivälisel lehel toodud teenuste kasutamisest loobumise teenust.

8. Kliendi õigused seoses isikuandmetega

8.1. Klient saab tutvuda oma isikuandmetega ja teha neisse parandusi veebipoe klienditoe vahendusel, saates vastava e-kirja aadressil grete.leetmaa@biokink.ee

8.2. Kliendil on õigus nõuda isikuandmete töötlemise lõpetamist ja töödeldavate isikuandmete sulgemist või kustutamist.

8.3. Kui isikuandmete töötlemisel rikutakse Kliendi õigusi, on tal õigus pöörduda Andmekaitse Inspektsiooni või kohtu poole, kui seaduses ei ole sätestatud teistsugust vaidlustamise korda.

8.4. Kui isikuandmete töötlemine, sh kliendile e-posti teel turundusteadete saatmine toimub kliendi nõusoleku alusel, siis on kliendil õigus oma vastav nõusolek alati tagasi võtta, teavitades sellest veebipoodi grete.leetmaa@biokink.ee või valides e-kirja päises/jaluses vastava viite turundusteadete saatmise lõpetamiseks.